Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
PRZERWA URLOPOWA
zamówienia złożone w dniach 11 do 27.08.2023
będą realizowane po przerwie urlopowej tj. po 28 sierpnia 2023
zgodnie z kolejnością wpływu zamówień.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
SPRZĘT REHABILITACYJNY
- Wózki inwalidzkie
- Balkoniki chodziki
- Rotory rehabilitacyjne
- Podnośniki mobilne
- Schodołazy
- Wyposażenie łazienki
- Kule laski
- Łóżka rehabilitacyjne szafki
- materace i poduszki przeciwodleżynowe
- Kinesiotaping i taśmy do ćwiczeń
- Terapia zimniem i ciepłem
- Poduszki rehabilitacyjne
- Piłeczki i wałki rehabilitacyjne
- SPRZĘT ORTOPEDYCZNY
- URZĄDZENIA MEDYCZNE
- PRODUKTY NA NIETRZYMANIE MOCZU
-
PRODUKTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- CEWNIKI DRENY ZGŁĘBNIKI
- KOSMETYKI DLA CHOREGO
- ODZIEŻ OBUWIE SKARPETKI
- PRODUKTY DLA AMAZONEK
- PRODUKTY STOMIJNE
- AKCESORIA DO LEKÓW
-
Zwroty i reklamacje
1. Zwroty. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki.
z wyjątkiem Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: "Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
2. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien zgłosić to mailowo na
adres biuro@seniovita.pl dołączając opis przyczyny reklamacji.
Następnie w porozumieniu ze Sprzedającym należy odesłać go przesyłką kurierską na adres Seniorvita Usługi Pielęgniarsko-Opiekuńcze Barbara Anna Karpińska, ul. Rycerska 3, 72-010 Police. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub inny dokument zakupu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
z wyjątkiem Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: "Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu".
2. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien zgłosić to mailowo na
adres biuro@seniovita.pl dołączając opis przyczyny reklamacji.
Następnie w porozumieniu ze Sprzedającym należy odesłać go przesyłką kurierską na adres Seniorvita Usługi Pielęgniarsko-Opiekuńcze Barbara Anna Karpińska, ul. Rycerska 3, 72-010 Police. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub inny dokument zakupu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.